close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניקוי מאגר מים בבניין משותף

מערכת שורשי שבט, תשפ05/02/2020

המים שלנו יכולים להגיע מאחד מבין שלל המקורות בישראל. מהמקור הם יכולים להגיע אל מאגר וזה יכול להיות בעיר או אפילו בבניין שלנו. לא בכל בניין משותף ישנו מאגר, אך באלו שיש חשוב שגם תושבי הבניין יבצעו בדיקות תקופתיות

תגיות:
המאגר של הבניין אינו אמור להיות חשוף למפגעים. הוא אמור להיות סגור ואטום ולהכיל בדיוק את אותם המים שנבדקו כאיכותיים במקור, אך זה לא תמיד המצב. המאגר עצמו עלול להיות פתוח מעט או פגום ובכך לאפשר למזיקים שונים ומגוונים להיכנס פנימה. כמו כן, ייתכן שבדרך הצטברו גורמים שונים שגם הם מורידים את איכות המים.

סימנים לכך שמי השתיה שלנו בעיתיים
אחת הבעיות הגדולות עם מי השתיה שלנו היא שלא תמיד אנחנו יכולים לדעת שהם מזוהמים. המים שלנו יכולים להיות בעיתיים בלי שנדע מכך במשך שנים רבות ולהזיק לנו. לכן מומלץ לבצע בדיקות תקופתיות, גם
אם הן נעשות על ידי בדיקה ביתית ולהתריע על כל מפגע.

למרות שלרוב לא נוכל לזהות מפגעים, לעתים המים יכולים להשתנות, בצבע, בריח או בטעם וסימנים אלו חייבים להדליק נורה אדומה. במקרים אלו נוכל גם לבצע בדיקה ביתית, אך עדיף לפנות למעבדה שתבצע בדיקה מקיפה ותבדוק לא רק אם ישנה בעיה אלא גם תדע לתאר אותה.

פגיעה שמקורה במאגר המים בבניין
על אף שהמאגר בבניין אמור להיות מערכת סגורה ששומרת על המים שלנו, לעתים המים לא איכותיים. אם המים מלכתחילה הגיעו כשהם מכילים חומרים שונים, אנחנו נשתה אותם. אם הצנרת אינה תקינה, היא תשפיע על המים. גורמים שונים יכולים להוביל לפגיעה ועלינו, כדיירים, להיות אחראיים לבדיקה ולבצע ניקוי מאגר מים בבניין משותף במידה ונמצאו בעיות.

את הניקוי לא נוכל לבצע בעצמנו ולשם כך ישנה חברה מקצועית שעומדת לרשותנו. החברה תוכל לקבל את תוצאות המעבדה ולשקול כיצד לפעול. היא תבצע בדיקה של המאגר עצמו ותבחן אם מצבו תקין או לא ולאחר מכן תוכל לנקות אותו ולבצע חיטוי.

ניקוי מאגר מים בבניין משותף באמצעים מכניים וידניים
המטרה של הניקיון היא להבטיח שהמים שלנו נקיים ושלא מסתתרים גורמים מזיקים במקומות שונים בתוך המאגר. המאגר הוא מיכל ויכולים להיות אזורים מזוהמים שונים ובהם יש לטפל. החברה תשתמש באמצעים מכניים וכן באמצעים ידניים כדי לנקות את כל החלקים ולהבטיח שבהמשך הדרך המים לא יזדהמו.

בסיום הניקיון החברה תוכל לבצע חיטוי של המיכל. פעולת החיטוי דורשת זהירות מרבית כיוון שנעשה שימוש בחומרים כימיים. יש להפעיל שיקול דעת ולקבל החלטות שישפיעו על החיים במקום. בין היתר החברה תצטרך להחליט באילו חומרים להשתמש, באיזו כמות ולמשך כמה זמן לחטא את המאגר.

הפרעה לשגרה למען בריאות הדיירים
ניקוי מאגר מים בבניין משותף אינו מתבצע באופן תדיר וזאת כיוון שאין צורך. הפעולה עצמה יכולה לפגוע בשגרה ולהפריע לחלק מהדיירים, אך המטרה שלה היא להבטיח מים איכותיים. לכן, החברה תבצע את כל הפעולות הנדרשות בתיאום מראש ותיידע את הדיירים שניתן לחזור לשגרה ברגע שאפשר יהיה לעשות זאת. מומלץ לבצע בדיקות קבועות של המאגר ולמנוע זיהומים כבר בשלבים הראשונים.

חברת ימית חיטוי מים מבצעת בדיקות וטיפול במאגרי המים והיא מטפלת גם במאגרים בבניינים משותפים. אנשי המקצוע בחברה עברו הכשרה מקיפה בכפוף לדרישות משרד הבריאות והם מייחסים לכל תהליך ניקיון וחיטוי חשיבות רבה. במידה ויש לנו שאלות וצורך לבדוק את איכות המים, זו החברה שנרצה לפנות אליה.

https://maritime.co.il ימית חיטוי מים וחיטוי צנרת מים בבניינים
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה